Sunday, April 3, 2011

Pelakon Terbaik di Malaysia - Siapa lagi, Anu War lah...


Apabila Datuk S. Nallakurappan memberikan komen beliau bahawa Anu War adalah sebagai pelakon terbaik, sewajarnya layak lah anugerah itu diberikan kepada beliau.

Tiada insan selain dari mahluk Anu Gerah tuhan ini diberikan tersebut.

Lakonan beliau sewaktu berkerusi roda, memakai pendakap leher dan yang terbaru dalam kategori video panas beliau, jelas sekali Anu Gerah ini mendapat title berkenaan.

Sememangnya layak dengan 2 kali pancutan dalam tempoh 20 minit.....Cukup hebat insan Anu Gerah tuhan ini.

Lihat lah dunia, Lihat lah dunia........ Anu Gerah ini telah berada di dalam genggaman ku.....berbisik di hati Anu War...

Waka waka waka....

BUAT pertama kalinya Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MIUP), DATUK S. NALLAKARUPPAN bersetuju ditemu bual. Itu pun selepas muak dan mual menonton lagak Datuk Seri Anwar Ibrahim menunjuk perutnya pada sidang akhbar menafikan beliau individu dalam video seks yang didedahkan baru-baru ini.

Terlalu banyak yang diketahui Nallakaruppan tentang penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu. Bagi beliau, adegan-adegan yang disaksi dengan matanya sendiri bukan cerita bohong dan juga bukan konspirasi. Beliau hairan mengapa masih ramai yang tegar mempercayai Anwar tidak bersalah sedangkan keengganan Ketua Pembangkang itu menyerahkan sampel DNA-nya sudah cukup untuk membuktikan sebaliknya.
Sepanjang tiga jam ditemu bual, beliau sering dilihat berfikir dan merenung pengalamannya semasa menjadi rakan baik Anwar. Ditanya mengapa terlalu lama mengambil masa untuk meninggalkan Anwar, katanya, selepas bebas daripada dipenjara setahun, beliau menyangka ‘sahabatnya’ sudah berubah. Namun Anwar tidak berubah. Ikuti wawancara Nallakaruppan bersama wartawan Mingguan Malaysia, NORAINI ABD. RAZAK dan HAFIZAHRIL HAMID.

No comments:

Post a Comment