Wednesday, April 6, 2011

Mirip je....tapi bukan Abg Nuar.....

Sekadar Hiasan
Kata Jijah, mirip je, tapi bukan abg nuar. Abg nuar badan sasa, tegap selalu exercise atas katil. Jadi perut dia ada six pack abds. Mana boroi mcm dalam video clip tu.

Mustahil-mustahil, jijah ingat lagi, perut abg nuar memang tak sama dalam video clip tu.

Tentang jam omega plak, ada jijah simpan...., tapi jijah tak ingat kat mana simpan jam tu. 

Tapi nanti kalau dah jumpa, jijah tunjukkan kat reporter. Tapi jijah kena cari dulu lah yang sama macam abg nuar punya...tapi jijah ingat nak cari kat petaling street je lah. 

Boleh dapat murah dan boleh beli byk2. Kalau hilang, jijah dah ada byk stok boleh la cover line abg nuar.

Tak gitu........


KUALA LUMPUR 5 April - Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail hari ini menafikan suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai individu dalam rakaman video yang didakwa membabitkan seorang pemimpin kanan pembangkang.

Bagaimanapun pada sidang akhbar khas di kediamannya di Segambut, di sini, Wan Azizah yang ditemani anaknya, Nurul Izzah dan beberapa pemimpin pembangkang dilihat agak emosi apabila menjawab soalan daripada wartawan terutamanya berkaitan jam Omega yang didakwa ada dalam simpanannya.

Menurut Wan Azizah, setelah menonton klip video itu menerusi Internet, beliau dan anggota keluarga percaya lelaki dalam video tersebut yang mirip suaminya, bukan Anwar.
"Jelas kelihatan susuk tubuh badan pelaku dalam video tersebut amat berbeza daripada susuk badan Anwar.

"Sejak lebih setahun lalu, anak-anak sering menemani bapa mereka (Anwar) melakukan aktiviti senaman dan fisioterapi. Ia sebahagian aktiviti pemulihan kesihatan tulang belakangnya.
"Anwar ketika ditahan dalam lokap sering bersenam, jadi badannya tegap. Siapa lagi yang lebih mengenali beliau dengan begitu intim kalau bukan kami," katanya.
Media hari ini melaporkan rakaman video itu yang dimuat naik ke laman sosial YouTube dipercayai sebahagian daripada rakaman selama 20 minit yang didedahkan kepada sekumpulan wartawan di Hotel Seri Carcosa, baru-baru ini.
Wan Azizah berkata, walaupun polis mengesahkan video seks itu tulen, ia tidak membuktikan bahawa suaminya merupakan pelaku dalam video tersebut.
Ditanya berhubung jam tangan Omega milik Anwar yang dikatakan berada dalam simpanannya, Wan Azizah enggan menunjukkan barang bukti itu sebaliknya mempersoalkan tindakan wartawan yang dianggap cuba bertindak seperti polis.

"Kenapa saya mesti tunjuk kepada anda (wartawan), awak semua bukan pendakwa," katanya.
Jam tangan Omega dipercayai milik Anwar diserah trio Datuk T kepada polis bagi membantu siasatan rakaman video seks tersebut.

Dalam pada itu, Wan Azizah ketika ditanya mengenai kesediaan pihaknya untuk melakukan sumpah secara Islam atau dibukti secara saintifik menggunakan mesin poligraf menegaskan, kedua-dua kaedah itu tidak relevan kerana ia taktik UMNO.

Beliau turut menolak cadangan beberapa pihak supaya diwujudkan suruhanjaya diraja bagi siasatan terperinci skandal video seks tersebut atas alasan rakaman video itu sudah tersebar. - Utusan Malaysia

1 comment:

  1. Ini semuanya salah Kak Jijah.
    Dah tahu, Anwar suka blowjob, buat ajelah.
    Dah tahu Anwar suka buat bermacam2 stail seks, lakukan ajelah.
    Dah tahu Anwar suka lubang kunyit, bagi ajelah.
    Mungkin juga Kak Jijah dah menopause dan tak lagi mampu melayan suami.
    Apa susah, bagilah suami kahwin lagi.
    Janganlah Kak Jijah pentingkan sangat diri sendiri.
    Yang lebih penting adalah parti, rakyat dan negara Malaysia yg tercinta!

    ReplyDelete